zondag 3 maart 2013

Strijp R

Op Strijp R zijn de bouwwerkzaamheden in volle gang. Jammer genoeg kun je het terrein niet op. Ik had graag een foto gemaakt van de loopbrug die als een hoogpotig beest op het terrein staat tussen de bergen zand, bouwmateriaal en machines.

Eigenlijk klopt het niet wat ik zeg; ik heb wel een foto gemaakt, maar stond met mijn 50 mm lens te veraf om er iets leuks van te maken. En de loopbrug verdient het om bijzonder vastgelegd te worden, geloof me maar.

Als je het leuk vindt om wat te lezen over de ontwikkelingen op Strijp R, kun je hier een kijkje nemen; http://strijpr.nl/transformatie

Hieronder de drie foto's die ik heb geselecteerd na mijn rondje Strijp R (en het Philips de Jongh park). Het 'prikkeldraad-gehalte' is hoog :-) De laatste foto, van het portiersgebouw op Strijp R, heb ik gekozen als nummer 10 van mijn serie 50 mm foto's. Qua sfeer vond ik de andere 'prikkeldraad-foto' aansprekender, maar omdat die me ook een beetje neerslachtig maakt, heb ik de portiersloge tot winnaar gebombardeerd.

Philips de Jonghpark


Strijp R


10/52
Portiersloge op Strijp R


De plannen (van onder andere Piet Hein Eek) voor het ontwikkelen van de portiersloge (woon-/werkbestemming) zijn indrukwekkend. Ik blijf het volgen!

Groetjes,

Sandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.