donderdag 28 november 2013

Polswarmer of speeltje voor de muis?

Afgelopen maandag las ik de blogpost van Wink over polswarmers. Ik was op slag verliefd op het patroon van Sandra van Cherry Heart en heb het meteen besteld (Ravelry)!

Het patroon is prima te volgen en al heel snel had ik mijn eigen setje polswarmers. Nog steeds enthousiast ben ik vervolgens gaan borduren. Geen kersjes voor mij of hartjes zoals Wink, maar een sneeuwster moest het worden.

Maar ik ben erachter gekomen dat borduursels niet zo goed bij mij passen. Ten eerste heb ik denk ik te weinig geduld voor borduren en ten tweede vind ik eenvoudig haakwerk met een stoere steek al gaaf genoeg. Daar hoeven van mij geen tierelantijntjes op (al heb ik nog even met een knopen-idee gespeeld).

Tadaaaaa!














In het echt zijn ze trouwens mooier (al zeg ik het zelf). Het is zeker niet het laatste paar dat ik maak. Lijkt me leuk in andere kleuren, wat langer en iets wijder. Want ook ik heb, net als Wink, denk ik wat grotere handen dan de ontwerpster. Ze passen wel, maar iets losser is comfortabeler.

Voor Finnegan zijn ze trouwens prima. Niet als polswarmer natuurlijk, maar hij vond het geweldig om erin te springen en dan de tuin door te hupsen.




















Stuiter-spring-stuiter. Het lijkt haast zaklopen op Koninginnedag (zou er straks op Koningsdag nog plaats zijn voor oud Hollandse spelen?).














Finnegan zou Finnegan niet zijn als hij zich niet een beetje in de nesten zou werken. Hieronder de laatste foto die ik maakte voordat hij als een rollade zó voorover de natte planten in kukelde...














Sandra to the rescue!

Heeee, wat mooi die druppeltjes! Dankjewel Finnegan. Dankzij jou heb ik deze 50 mm foto aan mijn galerij toe kunnen voegen, nummer 48:













Fijne avond allemaal!

Lieve groetjes,
Sandra


P.S. 
Niet vergeten af en toe tijd te maken voor jezelf, lekker met een bakkie thee of koffie. Niets is zo belangrijk als een rustmomentje, enjoy!

















7 opmerkingen:

  1. Ik dacht altijd dat ik niet van de polswarmers ben, maar deze vind ik toch wel erg gaaf! Inderdaad lekker stoer. Misschien word ik toch eens overgehaald?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je polswarmers ook erg mooi en ze doen zo zonder borduursel zeker niet onder voor met borduursel vind ik!Finnegan kan er ook lekker mee 'dollen'...en je 45 mm foto is prachtig en dat op deze druilerige en trieste dag!

    grtzzzz
    Angeline
    Ohhh en dan ga ik nu lekker even tijd maken voor mezelf met een bakkie thee en het laatste boek van Lars Kepler heerlijk op de bank..zoooo spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het is weer prachtig wil ik ook wel ,goed gedaan hoor weer een productieve dag zou ik zo zeggen liefs mmmmmmmmmms

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love your little mouse. He looks very cosy.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh die muis is echt heeeeel lief! :-)
    Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Your mitts can out beautifully and are lovely just as they are, although I had to say, I do love the idea of a snowflake on a pair. That would look so pretty I think. I might have try that idea myself - that is, if you don't mind this time? :)

    S x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. It would be an honour Sandra! Of course I don't mind at all!

      Verwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.