vrijdag 6 december 2013

The ripple, with love!

Hier is hij dan, het geheimzinnige cadeau van gisteren, nu uitgepakt!














Met liefde gemaakt.














Dankbaar en enthousiast ontvangen.














En gisterenavond al meteen in gebruik genomen!














Het is de welbekende ripple deken van Lucy van Attic24.

Toen ik jaren geleden startte met haken, was dit het eerste grote project dat ik met succes afrondde.
Een soort van eerste liefde, zou je kunnen zeggen.

Het randje is ook van Lucy. Hier vind je de instructie.











Hij is gemaakt van het prachtige Stylecraft Double Knit Special. Ook nog eens goed wasbaar en da's belangrijk, zeker nu hij is beland in het huis van mijn drie lieve, stormachtige nichtjes :-)

Ik geniet nog even na van gisterenavond en oh ja, ik moet ook nog werken vandaag hihihi!


Groetjes,
Sandra







15 opmerkingen:

  1. Hij is prachtig. Ik zit altijd met dat rechte randje :( Mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend, ik ben vooral gek op de combinatie van de kleuren die je hebt gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie kleurencombinatie, echt prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt heel mooi, vooral de kleurencombinatie, proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een beauty! dank je voor de link naar patroontje van de rand

    tine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het was het wachten waard, hij is echt prachtig, enne wat een werk is dat geweest zeg ♡

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt er echt weer iets fantastisch moois van gemaakt echt een pracht kado om te mogen ontvangen!

    Lieve groetjes en een fijn weekend!
    Angeline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, heel erg mooi! I love the colours. Zullen ze vast heeeeeel erg blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. LOVE the colors! Visiting from Annemarie's Link Party.

    Sheila
    http://sheilazachariae.blogspot.com/2013/11/technicolor-blanket-in-all-its-glory.html

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sandra, vengo a visitarte desde Argentina y veo que has hecho una manta muy bonita
    Saludos psra ti
    http://siempreseraprimavera.blogspot.com.ar/2013/12/potomania.html

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een pracht van een deken! Zo mooi..... ook die kleurencombinatie, helemaal "mijn" ding!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi, leuke blogje, ik heb u gevonden via andere haakster...ik zal zeker meer gaan bezoeken...groetjes ✄

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooi deken! Wie zou daar nu niet blij mee zijn!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.