zaterdag 8 maart 2014

Vroeg op

Een vol to do-lijstje en stralend weer. Gezien de dingen op mijn to do-lijstje (belastingformulier, studie) botst dat een beetje. Maar gelukkig zijn we ochtenmensen, dus voor 9 uur vanochtend stonden we al op de hei, genietend van het bleke ochtendlicht dat langzaam aan kracht wint.











Het doet bijna herfstachtig aan, maar als je goed kijkt zie je de bomen al uitschieten en met je ogen dicht wordt het geluid van de vogels oorverdovend. Heerlijk.











Batterij opgeladen, wortelcake in de oven, keuken weer aan kant; niets staat meer in de weg van de blauwe envelop en studie... Ooooohhh.... had ik maar wat discipline op de hei gevonden...

Fijne dag allemaal!

Groetjes,

Sandra



8 opmerkingen:

  1. Mooie foto's!!! Ik was ook vroeg op, maar had niet zoveel discipline vandaag wat betreft mijn studie. Huisje poetsen enz. Krijg altijd flink de kriebels met dit weer!

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heerlijk toch! En dan vandaag weer zo'n cadeautje...

      Verwijderen
  2. 'k Heb door een klein weekje afwezigheid weer een boel leuke posts van jou gemist! Mooie dingen maakte je alweer... Moet jij nu al een belastingformulier invullen? Raar...
    Prachtige foto' s van de hei! Geniet nog van een zonnige zondag enne goed "blokken" !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In NL moeten we vóór 1 april ons belastingformulier invullen. In ons geval voor teruggave van belastinggeld, dus dat verzacht de moeite :-)

      Verwijderen
  3. Mooie foto's, heel sfeervol, inderdaad wat herfstig.

    En... ik denk dat er een aantal betere plaatsen zijn om discipline te vinden.... de heide lijkt me meer een plaats van uitwaaierende gedachten en chaos. (maar dat ligt allicht aan mij, ik ben gek op chaos

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Achteraf had ik het ook beter andersom kunnen doen; eerst werken en dan de hei op :-)))

      Verwijderen
  4. Reacties
    1. Helaas geen hertjes, we maakten teveel herrie, denk ik :-)

      Verwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.