zaterdag 12 april 2014

Mini cheesecakes

Er wordt hier volop 'proefgebakken', want... ik ben bijna jarig!
Ik heb natuurlijk wel wat receptjes waar ik goed mee uit de voeten kan, maar het is altijd leuk om een reden te hebben meer uit te proberen.

Dit geslaagde experiment wil ik met jullie delen; mini cheesecakes.















Het recept heb ik gevonden bij 'Koken met Karin'. Het is echt een kwestie van 20 minuten voorbereiden (zonder stress), 20 minuten in de oven en dan.... minstens een uur wachten! Liefst langer. Ik laat ze, als ze bijna afgekoeld zijn, verder opstijven in de koelkast.

Ikke Ongeduld heb ze eerder uit de vorm proberen te halen afgelopen week. Resultaat: 'SPLASH!' mini cheesecake everywhere! Nou zijn ze zelfs lauwwarm lekker, maar het ziet er erg sneu uit (zo'n beetje zoals je je dan ook voelt :-))

Dussss.... Keep Calm, have Patience and enjoy your mini cheesecakes!
Het recept vind je hier.

Fijn weekend!

Sandra







3 opmerkingen:

  1. Ik heb veel geduld om te haken ,maar voor te bakken helaas niet , maar deze wil ik toch echt uitproberen...mijn verjaardag gisteren gevierd met taart van onze bakker :-)

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmmmm deze ziet er lekker uit, je hebt nog net op tijd een foto kunnen maken voordat ie op was;-);-);-);-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh dat ziter er lekker uit,moet ik onthouden en ik heb haar kookboekje ook en haar ooit ontmoet toen ik van mijn kookhyves destijds gevraagd werd een verslag/reportage te maken van de opening van het aspergesseizoen in het spoorwegmuseum in Utrecht,met nog andere koks en redactuers van kookmagazines,e.d....moet hem onthouden ??? iets voor ons etentje wat we geven voor vrienden 12 man in Mei!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.