zondag 3 april 2016

Silkhair Sjaal Tadaa!

De prachtig blauwe, lichte, zachte sjaal van mohair met zijde is klaar!


Gehaakt met een eenvoudig (anders is het met de pluizige mohair 
bijna niet te haken) patroon van stokjes en lossen.


Ik gebruikte 4 bollen Lana Grossa Silkhair en haakte met naald 5,5.


En de bonsai-bloesem kleurt er mooi bij :-))


Vooruit dan... Nog een selfie :-))


Eerder plaatste ik deze foto al op Instagram.

Voor de Instagrammers onder ons; daar ben ik dus sinds kort
ook te vinden. Niet met een openbaar account, dus als je me
wilt volgen, stuur me een uitnodiging :-))

Ik ga nog even van het zonnetje genieten!

Lieve groetjes,

Sandra







25 opmerkingen:

  1. Hallo Sandra, wat een mooie kleur blauw, mooi in de zon en heel erg mooi met de Bonsai-bloesem, kleurt inderdaad heel mooi.
    Mooie foto's Sandra, mooi gedaan.
    Liefs Ellie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja zag m al op IG, prachtig!!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig dat blauw en het ziet er zo zacht uit. Wat zal je daarvan genieten. Staat je ook zo goed dat blauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig, Sandra. Je staat er beeldig mee, mooie kleur.
    Fijne week,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey mooie Sandra! Ik had je nog niet gezien op IG. Ik was een paar dagen weg, ook uit blogland en IG. Wat een prachtige sjaal en een mooie foto van jou! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie sjaal en een mooie kleur :) De onderste foto van de bloesem is heel mooi.
    Groot gelijk om nog van het zonnetje te genieten, dat zijn allemaal pietamientjes ;)
    Groetjes en een fijne week, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O, wat een prachtige sjaal! De kleur staat je ook fantastisch, daar ga je zeker enorm veel plezier van hebben en complimentjes voor ontvangen! De bloesem is ook prachtig, die verdient het echt om op de foto gezet te worden, die foto kan overigens zo in zo'n mooi tuinmagazine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, hij is prachtig en kleurt niet alleen mooi bij de bonsai. Hij staat je echt supergoed!!! Geniet ervan.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een kunstwerk weer! Mooi en hij staat je mooi. Wat mooi ook die bloesem. Hebben jullie zo'n mooie bonsai buiten staan? Zo even kijken op IG. Ben even niet actief maar als, dan kom ik je gezellig tegen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk!!
      En deze bonsai staat inderdaad bij ons buiten, echt genieten!

      Verwijderen
  10. Hij staat jou supergeweldig !! Wat een prachtige sjaal.
    Fijn he, nu alles in bloei komt. Hier nog niet zo veel, maar ik ga elke dag nieuwsgierig eens piepen en wacht vol ongeduld op onze eerste bloemen en bloesems in de tuin.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi SAN mooi ook die bloesem en jouw foto natuurlijk knappe meid
    Liefs mams

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hee leuk dat je ook op IG zit, ik heb een verzoek ingediend ;)
    Mooie sjaal. En idd met mohair is een eenvoudig patroon wel zo prettig al was t maar om geen fouten te maken en uithalen te voorkomen ;)
    En bovendien.... Eenvoud siert de mens.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie zachte sjaal, zo te zien! En ik vond je ondertussen ook al op IG 😊
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige sjaal zeg! En verzoekje verstuurd hoor voor IG. Leuk om je daar ook te zien. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh echt heel mooi...prachtige kleur ook! Een perfecte sjaal voor dit weer! Lieve groet Petra (ik zoek je straks even op, op IG ;) )

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zei je blauw!! Wat een heerlijke sjaal! groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een heerlijke behaaglijke sjaal heb je gemaakt, alsof ik hier kan voelen ... En hij staat je geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. MOOI!!! Echt prachtig Sandra, wat een mooie en heerlijke omslagdoek lijkt mij dat! Voor de wat koudere lentedagen, dat wordt heerlijk genieten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie sjaal is dat!! Je ziet zo al dat hij zacht is en blauw kan voor mij sowieso al niet stuk!! Bij jou staat dat duidelijk ook heel errug goed: wat een leuke foto!!
    Liefs, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een beauty is dat geworden, zeg! Heel erg mooi. Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig geworden en staat je heel moooi!♥

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.