vrijdag 10 november 2017

Foxy de Boekenlegger | Tadaa!

Op mijn zoektocht naar hondenpoten voor de deken,
kwam ik bij Little Owls Hut verschillende leuke
boekenleggers tegen.

Het vosje trok in het bijzonder mijn aandacht.
Oranje, wit, rood en zwart katoen had ik nog 
liggen en voor dat ik het wist, was Foxy de Vossendame geboren!


Zoals jullie in mijn vorige post hebben kunnen
lezen, heb ik stekjes naar Els gestuurd.



En toen ik Els, boekenliefhebster van de bovenste boekenplank,
op Instagram zag met een vossenbroche, wist ik waar Foxy
naar toe moest.

En zo ging Foxy op reis, als beschermster van de stekjes.


En ze reisde supersnel; dinsdagmiddag op de post en donderdag
al in België!

Al had ik het idee dat ze ook wel graag bij Levison Wood had willen blijven...


Fijne vrijdag!

Lieve groetjes,

Sandra



NB; Foxy is gehaakt met naald 2,5. De pootjes borduurde
ik iets anders dan Little Owls Hut en ook de ogen zijn geborduurd,
om te voorkomen dat ze boeken beschadigen.




15 opmerkingen:

  1. Super dat deze vos en de stekjes naar Els gegaan zijn, dat schattebolleke verdient dat dubbel en dik !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er zal daar eentje geweldig blij zijn in het Antwerpse! Perfect cadeautje voor Els en weer geweldig mooi gemaakt, Sandra!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gij zijt echt een schatje!!! Een talentvol schatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke boekenlegger. Goed idee om de oogjes te borduren om de boeken niet te beschadigen. Leuke en slimme verpakking voor de stekjes.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat lief Sandra, mooi gemaakt. Het vosje ziet er zo lief uit en ze ligt er relaxed bij. Liefs Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beter dan bij Els kan het vosje het niet krijgen. Vrienden voor het leven. Ze zal vast heel wat boeken mogen verslinden. Lief van jou en fijn voor lieve Els Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach wat leuk en lief dat je hem aan Els hebt gegeven. Die zal er heel blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Els is een verdiende bofbibs!!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goed gezien om die oogjes te borduren zodat ze geen afdruk maken in het papier. Echt een leuke boekenlegger :-) Dat is nog eens een idee, ik lees ook veel boeken, maar heb een papieren bladwijzer (met print van granny squares natuurlijk, hihi).

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk en wat zal Els daar blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.