zaterdag 30 september 2017

'Iets van een hond'

Het is al weer even geleden dat ik hier iets liet zien over 
de rood-roze-paarse deken voor het lieve nichtje.

Misschien kun je je nog herinneren dat het nichtje
buiten de specifieke kleurenwens, nog
een andere wens had;
er moest 'iets van een hond' op komen!🐶

Aangezien de deken zelf bijna klaar is,
heb ik me gebogen over het 'hondenaspect' en ik
ben hier op uitgekomen:


Een (beste wel grote) hondenpoot-applicatie!

Het is een (koop)patroon van Little Owls Hut;

Ik gebruikte de tapestry techniek om het patroon in
te haken, maar als je daar moeite mee hebt,
kun je ook werken met aparte bolletjes per kleur.

Ik hoop jullie snel het totaalresultaat te kunnen laten zien!

Fijn weekend!

Lieve groetjes,

Sandra 






17 opmerkingen:

  1. Schattige reuzenpootafdruk, die kleuren zijn super zo !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, dat is leuk! Je nichtje gaat een gat in de lucht springen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. "iets van een hond" : dat is al geslaagd, mooie pootafdruk. Nichtje zal blij zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk en grappig idee! Ik ben benieuwd naar het eindresultaat!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ontzettend leuk! Ik herinner me nu ook dat je een deken had waarin door een iets te enthousiaste hond gaatjes in waren gemaakt...
    Dat was jij toch Sandra? Had je het toen ook niet opgelost met een hondenpootje?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat heb je goed onthouden Elizabeth! Behalve de hond; het was een ondeugende poes :-)))
      Die applicatie was een stuk kleiner. Op zich was dat ook een heel goed patroontje, maar dat vond ik een beetje dik worden, omdat dat uit meerdere lagen bestaat.
      Lieve groetjes,
      Sandra

      Verwijderen
  6. Wat een leuk idee :) Ik ben ook benieuwd naar het eindresultaat :)
    Het is er weer voor om lekker te haken ;)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goeie vondst! Die moet ik onthouden, mijn zus is namelijk ook dol op alles wat met honden te maken heeft :-)
    En kan niet wachten om de gehele deken te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hondenpootafdruk. Wat ben jij een slimme tante om zo alle wensen van jouw nichtje in één deken te stoppen.

    Groetjes en fijne zondag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Knap gemaakt, een hondenpoot, dat zal ze vast super vinden!
    Grtjes, rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lief en leuk zo'n roze-rode hondenpoot!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha, hoe tof is dat, die hondenpoot !!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Kannie wachten. Echt weer een voltreffer!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie, graag tot een volgende keer!

Sandra

P.S.
Weet je niet hoe je een reactie moet plaatsen? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens moet je bij 'reageer als' of 'profiel' nog aangeven hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook.